اندرس، والتر. (1386). اقتصاد سنجی سریهای زمانی با رویکرد کاربردی. دکتر مهدی صادقی پور و سعید شوالپور. تهران: دانشگاه امام صادق (ع).## بختیاری، صادق و فاطمه پاسبان. (1388). نقش اعتبارات بانکی در توسعه فرصتهای شغلی: مطالعه موردی بانک کشاورزی ایران. فصلنامه اقتصاد کشاورزی و توسعه، 12(46): 173-105. ##جعفری صمیمی، احمد و امیر منصور طهرانچیان. (1383). بررسی اثرات سیاستهای پولی و مالی بهینه بر شاخصهای عمده اقتصاد کلان در ایران: کاربردی از نظریه کنترل بهینه. مجلهی تحقیقات اقتصادی، 65: 213-242. ##زمانی فریز هندی، منوچهر. (1394). مسئولیت اجتماعی بانکها منشأ جذب روز افزون مشتریان. نوشتار کوتاه درباره اقتصاد دیجیتالی و کسب و کار الکترونیکی، 1 (3): 2-5. ##سپاسی، سحر و امیر حسین راهداری. (1393). ارائه چارچوب افشای مسئولیت اجتماعی اسلامی برای نظام بانکی کشور. نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی: 2-5. ##سوری، علی. (1393). اقتصادسنجی، جلد 2، تهران: نشر فرهنگ شناسی. ##طیبی، سیدکمیل و یاسر عباسلو. (1388). اعتبارات بانکی و سایر تعیین کنندههای اقتصادی فضای کسب و کار در ایران، فصلنامه پول و اقتصاد، 1: 57- 78. ##عباس زاده، بابک و مجید عظیمی یانچشمه. (1393). تعیین عوامل مؤثر بر افشای مسئولیت اجتماعی: بانکهای جمهوری اسلامی ایران، شیراز: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت راهکارها و چالشها، 1- 5. ##عباسی، عباس، مسعود زندی لک و مجتبی خلیفه. (1394). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 14 (4): 33 -32. ##غیایی، بهرام. (1387). نگاهی جدی به قوانین و مقررات، استانداردهای حسابداری و حسابرسی بانکها و موسسات پولی و اعتباری در ایران. ماهنامهی حسابدار، 195(22): 20- 25. ##کرمی، غلامرضا، زهره قیومی و علی ابراهیمی کردلر. (1393). ارزیابی شاخص افشای مسئولیت پذیری اجتماعی، و بررسی ارتباط بین شاخص با عملکرد مالی بانکها در ایران (تحت رویکرد اسلامی)، دو فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت اسلامی، 22 (2): 131-149. ##
Barro, R.J. & D.B. Gordon. (1983). Rules, Discretion and Reputation in a Model of Monetary Policy. Journal of Monetary Economics, 12(1), 101-121. ##Blanchard, O.J. & D. Quah. (1993). The Dynamic Effects of Aggregate Demand and Supply Disturbances: Reply. The American Economic Review, 83(3), 653-658. ##Blanchard, O.J. & S. Fischer. (1989). Lectures On Macroeconomics. MIT Press. ##Charnvitayapong, K. & M. Kandil. (1995). On The Role of Money In Real Business-Cycle Models. Applied Economics, 27(12), 1187-1199. ##Cheung, P. & W. Mak. (2010). The Relation Between Corporate Socialresponsibility Disclosure and Financial Performance: Evidence From The Commercial Banking Industry, International Journal of Accounting,136 (2), 170-256. ##Clarida, R., J. Gali & M. Gertler. (1999). The Science of Monetary Policy: A New Keynesian Perspective (No. w7147). National bureau of economic research. ##Crompton, R. & G.E. Birkelund. (2000). Employment and Caring in British and Norwegian Banking: An Exploration Through Individual Careers. Work, Employment and Society, 14(2), 331-352. ##Fatma, M. & Z. Rahman. (2016). The CSR's Influence on Customer Responses in Indian Banking Sector. Journal of Retailing and Consumer Services, 29, 49-57. ##Forcadell, F.J. & E. Aracil. (2017). Sustainable Banking in Latin American Developing Countries: Leading To (Mutual) Prosperity. Business Ethics: A European Review, 26(4), 382-395. ##Galı, J. & M. Gertler. (1999). Inflation Dynamics: A Structural Econometric Analysis. Journal of Monetary Economics, 44(2), 195-222. ##Haniffa, R. & M. Hudaib. (2007). Exploring the Ethical Identity of Islamic Banks Via Communication in Annual Reports. Journal of Business Ethics, 76(1), 97-116. ##Hassan, A. & S. Syafri Harahap. (2010). Exploring Corporate Social Responsibility Disclosure: The Case of Islamic Banks. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 3(3), 203-227. ##Hossain, S. & M.R. Khan. (2016). Corporate Social Responsibility (CSR) in Banking Sector: An Empirical Study on the Hong Kong and Shanghai Banking Corporation (HSBC) Limited. IOSR Journal of Business and Management, 18(4). ##Kwiatkowski, D., P.C. Phillips, P., Schmidt & Y. Shin. (1992). Testing the Null Hypothesis of Stationarity Against The Alternative of A Unit Root: How Sure are We That Economic Time Series Have a Unit Root? Journal of econometrics, 54(1-3), 159-178. ##Lambertiri, L. & R. Roveli. (2003). Independent Ordinated? CambridgeUniversity press. ##Maali, B., P. Casson & C. Napier. (2006). Social Reporting by Islamic Banks. Abacus, 42(2), 266-289. ##Martínez, P. & I.R. Del Bosque. (2013). CSR and Customer Loyalty: The Roles of Trust, Customer Identification with The Company and Satisfaction. International Journal of Hospitality Management, 35, 89-99. ##Peterson, D.W. & E.M. Lerner. (1971). Optimal Control and Monetary Policy. International Economic Review, 186-195. ##Roberts, J.M. (1995). New Keynesian economics and The Phillips Curve. Journal of Money, Credit and Banking, 27(4), 975-984. ##Storey, J., P. Cressey, T. Morris & A. Wilkinson. (1997). Changing Employment Practices in UK Banking: Case Studies. Personnel Review, 26(1/2), 24-42. ##Tingchi Liu, M., I. Anthony Wong, G. Shi, R. Chu & L. J. Brock. (2014). The Impact of Corporate Social Responsibility (CSR) Performance and Perceived Brand Quality on Customer-Based Brand Preference. Journal of Services Marketing, 28(3), 181-194. ##Tobin, J. (1965). Money and Economic Growth. Econometrica: Journal of the Econometric Society, 671-684. ##Tobin, J. (1965). Money and Economic Growth. Econometrica: Journal of the Econometric Society, 671-684. ##Tuhin, M.H. (2014). Does Corporate Social Responsibility Expenditure Affect Financial Performance of Islamic Banks in Bangladesh?. Middle East Journal of Business, 9(2), 44-50. ##Turan, G. & J. Hoxhaj. (2017). Corporate Social Responsibility (CSR); Attitudes of Foreign Enterprises in Post-Communism Society: Case of Albania. Journal of European Social Research, 1(2). ##WajdiDusuki, A. & N. Irwani Abdullah. (2007). Why do Malaysian Customers Patronize Islamic banks? International Journal of Bank Marketing, 25(3), 142-160. ##Walsh, C.E. (2001). The Output Gap and Optimal Monetary Policy. Unpublished, UC Santa Cruz, March. ##Zubairu, U.M., O.B. Sakariyau & C.K. Dauda. (2012). Evaluation of Social Reporting Practices of Islamic Banks in Saudi Arabia. EJBO: Electronic Journal of Business Ethics and Organizational Studies. ##