پورعبادالهان، محسن، الهام وفائی و سعیده صمدزاد. (1393). بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای تمرکز، شدت تبلیغات و سودآوری در صنایع مواد غذایی و آشامیدنی ایران، مجله سیاستگذاری اقتصادی، 6(11):169-193.## پورعبادالهان کویچ، محسن، سعیده صمدزاد و الهام وفائی. (1389). بررسی الگوی ساختار، رفتار و عملکرد بازار: مطالعه موردی صنایع چرم، کیف و کفش ایران. فصلنامه سیاستگذاری اقتصادی. 2 (3): 1- 20. ##خدادادکاشی، فرهاد. (1394). اقتصاد صنعتی (نظریه و کاربرد). چاپ پنجم، تهران: انتشارات سمت. مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی. ##صدرایی جواهری، احمد و مجتبی منوچهری. (1391). پویایی تمرکز صنعتی در صنایع کارخانهای ایران. فصلنامه پژوهشها و سیاستهای اقتصادی، 20 (63): 105-132. ##فلاحی، فیروز، مجید فشاری و سیاب ممیپور. (1389). بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای تبلیغات، تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط). فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران. 45 (15): 49-76. ##گزارش سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت کشور. (1394). گروه صنعت و معدن، تهران، صص 141-152. ##مرکز آمار ایران. نتایج آمارگیری از کارگاههای ده نفر کارکن و بالاتر. ویرایش سوم، سالهای 1379-1386. ##نیکگهر، عبدالحسین. (1369). فرهنگ علوم اقتصادی، بازرگانی و مالی. تهران: انتشارات علمی صفار. ##وفائی، الهام، محسن پورعبادالهان کویچ، فیروز فلاحی و حامد عبدالملکی. (1394). بررسی الگوی ساختار، رفتار و عملکرد بازار: مطالعه موردی صنایع مواد غذایی و آشامیدنی ایران، اولین همایش اقتصاد صنعتی ایران، دانشگاه تبریز، تبریز. ##یوسفی، محمدقلی. (1382). اقتصادصنعتی. جلد دوم. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی. ##
Arellano, M. & S. Bond. (1991). Some Tests of Specification for Panel Data: Monte Carlo Evidence and an Application to Employment Equations. The Review of Economic Studies, 58: 277 – 297. ##Brozen, Y. (1971). The Persistence High Rates of Return in High – Stable Concentration Industries. Journal of Law and Economics 14(2): 501 – 512. ## Chidoko, C., R.C. Sakuhuni & S. Mufandaedza. (2015). The Structure-Conduct-Performance paradigm and the Beer Industry in Zimbabwe, Global Journal of Advanced Research, 2(4): 735-741. ##Clarke, R.S.W., M. Davies & Waterson. (1984). The Profitability Concentration Relation: Market Power or Efficiency? Journal of Industrial Economics 32: 50-435. ##Demstez, H. (1973). Industry Structure, Market rivalry and Public policy. Journal of Law and Economic 16(1): 1 - 9. ##Iwasaki, N. (2006). Dynamic Issues in Applied Microeconomics: Market Performance, Market Structure and Advertising Competition, Oregon State University, Dissertation of Doctor of Philosophy in Economics. ##Junior, H.S.d.F., M.P.M. Meuwissen & A.G.J.M.O. Lansink. (2014). Integrating Structure, Conduct and Performance Into Value Chain Analysis, Journal on Chain and Network Science, 14(1): 21-30. ##Konstantinidis, C. (2009). The Competitiveness of the Greek Μeat Ρrocessing Εnterprises. Paper Provided by European Association of Agricultural Economists in its series 113th Seminar, September 3-6, Chania, Crete, Greece with number 58078. ##Lee, Y.C. & Y.H. Yang. (2015). Analysis of INDUSTRIAL Structure, Firm Conduct and Performance – A Case Study of the Textile Industry, Autex Research Journal, DOI: 10.1515. ##Martin, S. (1979). Advertising, Concentration and Profitability: The Simultaneity Problem. The Bell Journal of Economics 10(2): 639-647. ##Maryanchyk, I. (2000). Performance and Concentration in a Transition Economy (The Case of Brewing Industry). Kiev-Mohyla Academy.1-42. ##Pickford, M. & M. Wai. (1995). The Profitability-Concentration Relationship in New Zealand Manufacturing Industry: Some Preliminary Findings Using Census Data. School of Applied and International Economics, Massey University. New Zealand. ##Resende, M. (2007). Structure, Conduct and Performance: A Simultaneous Equations Investigation for the Brazilian Manufacturing Industry. Journal of Applied Economics 39(7): 937-942. ##Sahoo, D. & P. Mishra. (2012). Structure, Conduct and Performance of Indian Banking Sector, Review of Economic Perspectives, 12(4): 235–264. ##Santos, R.A. (1995).
Dynamics of Market Structure, Advertising and Profitability: A VAR Approach.
Applied Economics, Taylor and Francis Journals 27(7): 631-34. ##Tung, G.S., C.Y. Lin & C.Y. Wang. (2010). The Market Structure, Conduct and Performance Paradigm Reapplied to the International Tourist Hotel Industry. African Journal of Business Management 4(6): 1116-1125. ##Uri, N.D. & M. B. Coate. (1989). Modeling Industry Structure and Economic Performance. Mathematical and Computer Modeling 12(12): 1531-1544. ##Vlachvei, A. & K. Oustapassidis. (1998).
Advertising, Concentration and Profitability in Greek Food Manufacturing Industries.
Agricultural Economics. Blackwell1 8(2): 191-198. ##